Support nodig?

Iedereen kan wel eens een helpende hand gebruiken. Om niet meteen kilometers te maken kan KLEERDER u ook op afstand voorzien van deze helpende hand. Heeft u vaker ondersteuning nodig en wellicht behoefte aan support op locatie dan kan KLEERDER u een daarvoor op maat gemaakt advies voor geven. KLEERDER biedt ondersteuning op het gebied van Microsoft Dynamics AX vanaf versie 2.5 en Microsoft Dynamics NAV 2009.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van het uitbesteden van uw support binnen uw organisatie vragen neem dan contact met ons op. Door het uitvoeren van een “Quickscan” kunnen wij direct een richtlijn voor al uw support vragen bieden.

KLEERDER levert op diverse gebieden functioneel support. Dat betekent dat wij ons niet bezighouden met het monitoren van uw servers, uw systemen of uw databases. Nee, wij kijken pro-actief of op aanvraag mee met uw applicatie en lossen uw functionele wensen en vragen voor u op. Mocht u toch vragen van development aard hebben dan brengen we u graag in contact met onze third-party leveranciers.

Direct hulp nodig? Download het programma rechts, selecteer de versie op u van toepassing en neem contact met ons op. Wij helpen u dan direct verder.

Direct hulp nodig?

Download Teamviewer voor Microsoft Windows PC
icon_supportms  Klik hier voor download

Download Teamviewer voor Apple
icon_supportap  Klik hier voor download